Vacatures

31-10-2023

Kantine medewerkers

20170930133717kantine_medewerker.jpg

Zoals u wellicht weet is er de afgelopen weken hard gewerkt om de kantine van vv Daalhof een nieuwe look te geven.

Maar met alleen een mooie nieuwe uitstraling ben je er nog niet. De kantine kan écht niet zonder haar vrijwilligers. Sterker nog, zonder deze vrijwilligers kan de kantine niet eens open!

Daarom willen wij uw hulp inschakelen en u bij deze uitnodigen om eens na te denken over het aanmelden als vrijwilliger in de kantine. Dit geldt uiteraard ook voor een ander familielid, vriend, kennis, etc.

Er is qua bezetting behoefte aan mensen die op doordeweekse avonden vanaf 18.00 uur de bardiensten voor hun rekening willen nemen. Daarnaast is er ook behoefte aan mensen die op oproepbasis de zaterdagen en/of zondagen een dienst op zich wil nemen. Er zijn tal van mogelijkheden.

Wat gaat u doen? Het verkopen van drank, snoep en eventueel een warme hap.

Wat bieden wij? Een gezellige sfeer, een unieke kans om de vereniging op een andere manier te leren kennen en onze vrijwilligers krijgen consumpties tijdens de bardienst.

U wordt hierbij toegevoegd aan vrijwilligers met kantine-ervaring die onder leiding staan van onze kantinebeheerders en hoeft u niet bang te zijn dat u voor onoverkomelijke problemen komt te staan. Integendeel. Iedereen is blij met u als vrijwilliger.
Onze kantine draait op vrijwilligers. Echter is het niet zo dat je niet wordt beloond voor jouw werkzaamheden in de kantine: iedere medewerker ontvangt namelijk een kleine vergoeding per uur (vrijwilligersvergoeding) wanneer hij/zij een dienst draait. Deze vergoeding wordt maandelijks uitbetaald door de vereniging.

Wilt u het eens proberen, of weet u iemand in uw omgeving die de uitdaging aan durft te gaan? Laat een mailtje achter op [email protected] en er wordt contact met u opgenomen

Reageren op de vacature

* = verplicht