Geulsche boys - VV Daalhof 2-5 (0-3)

Geulsche Boys 1

24 april 2022 14:30

Anoniem

Sportpark Geulsche Boys
Andreas Sauerlaan 31
6243CC
GEULLE

24 april 2022 : Geulsche boys - VV Daalhof 2-5 (0-3)
Deze verslaggever was helaas verhinderd maar heeft via R.F. gelukkig toch de broodnodige teksten ontvangen. Na de ruime thuisnederlaag wachtte Geulsche Boys. Een ploeg met wisselvallige resultaten. Daalhof voetbalde echter de laatste tijd tegen zichzelf dus moest vooral naar zichzelf kijken. Een opvallende naam in de basiself bij Daalhof: Randy Bruijnen. Randy sukkelde met zijn gezondheid maar was nu wedstrijdfit. Daalhof besefte dat nu echt de slotfase van het seizoen was begonnen. Jordy, Devanyo en Joery combineerde erop los. Yoeri kon uithalen en de doelman van Geulsche Boys sloeg de bal in eigen doel, 0-1. Vervolgens was het Max die als opkomende back de bal bezorgde bij Devanyo. Met een typische kromme boogbal schoot hij onberispelijk raak en Daalhof kwam op een comfortabele 0-2 te staan. Net voor de rust was het Randy Bruijnen die een vrije trap via de binnenkant van de paal het vijandelijk net deed bollen, rust, 0-3. Dit was een goede helft waarin de wedstrijd beslist was. De 2e helft was wat slordiger. Na de goal van Tum deed Geulsche Boys wat terug in de vorm van een tegengoal. Dit herhaalde zich na een mooie treffer van Keanu. Eindstand 2-5. Een goede volwassen overwinning die eigenlijk hoger had moeten uitvallen. Nu nog zo'n 7 ploegen meedoen voor de bovenste 4 plekken is het doelsaldo ook erg belangrijk. Volgende week thuis tegen IBC zal ook gewonnen moeten worden en dan het liefst met zoveel mogelijk goals. Het is dan belangrijk om jezelf als speler weg te cijferen en niet voor eigen succes te gaan. Je ziet dat vaker gebeuren bij een ruime voorsprong. Maar eerst maar winnen tegen de club die volgend jaar niet meer bestaat.
Man van de wedstrijd : Randy ! Hij komt net op het juiste moment terug in de ploeg en straalt rust en ervaring uit.
Quote van de dag : Keanu die vanaf de bank roept. “Die had ik gemaakt met een SNOEPduik (i.p.v. snoekduik), hahahaha. Hij was ervan overtuigd dat het snoepduik was.