VV Daalhof 1 (zon) - SNC'14 1 (zon)

VV Daalhof 1 (zon)

SNC'14 1 (zon)

Danny Ritchi (intikker)

5e klasse A

29 mei 2022 14:30

J.H.H. Rosbender

Sportpark Hazendans
Pottenbergerweg 8
6216XT
MAASTRICHT

29 mei 2022 : VV Daalhof – SNC 2-0 (1-0)

Amusementswaarde: 8.9

Aantal toeschouwers: 103 (en nog 123 vanuit kantine)

De wedstrijd van de competitie ! Om nog aanspraak te maken op de laatste promotieplaatsen moets er gewonnen worden. SNC was uitgevoetbald maar deed haar sportieve plicht en beschikt over een hele goede ploeg. Al in de 7e minuut ging Boy vanaf eiegn helft er met de bal vandoor en omspeelde zijn tegenstander. Met een drioge schuiver tekende hij de 1-0 aan. SNC speelde aantrekklijk en open voetbal waardoor het een leuke pot was om naar te kijken. Xabder en Devanyo kregen goede kansen maar beide schoten miste doel. SNC verscheen ook voor het doel van Daalhof maar Mylan redde. Begin 2e helft nam SNC verrassend het initiatief en de resulteerde met een schot op de paal. Mocht daalhof vandaag puntverlies oplopen dan is het seizoen voorbij. Daalhof combineerde er vrolijk op los en creerde kans op kans. Danny, Boy, Joas, Dean, Yoeri miste keer op keer en zo bleef het spannend. En je zult het altijd zien....SNC scoorde uit een fraaie kopbal, 1-1. Onze altijd oplettende grensrechter had het echter goed gezien; buitenspel. De goal werd afgekeurd en het bleef spannend. In de allerlaatse minuut ging speedy gonzales Danny er meer weer eens vandoor en hij scoorde de bevrijdende 2-0. Einde wedstrijd, einde seizoen? Daalhof zit nu in de wachtkamer en moet hopen dat Abdissenbosch puntverlies lijdt in hun thuiswedstrijd tegen Vijlen. Een enerverend seizoen met heel veel spannende wedstrijden en een altijd trouwe aanhang. Hopenlijk komt er wel een vervolg op dit seizoen. De Daalhof reporters houden U op de hoogte !

Man van de wedstrijd : Max en Randy. Hielden ook deze wedstrijd de nul. Echter, beide spelers zijn zo bescheiden dat ze niet voor de camera durfde te komen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!