Informatie over de contributie:

De contributie voor het seizoen 2023-2024 kan betaald worden middels automatische maandelijkse incasso.

Indien u gebruik maakt van het Jeugdsportfonds dan kunt u dit bij uw inschrijving aangeven.

Senioren betalen met ingang van 1 juli 2021 maandelijks € 17,00 en jeugdleden € 15,00.

Steunende leden en spelers van de 35+ betalen 7 euro per maand.

In deze prijs zit een kledingsbijdrage van 1 euro per maand, waarvoor wij de leden een wedstrijdshirt, wedstrijdbroekje en wedstrijdsokken ter beschikking stellen. Deze kleding blijft in bezit van de club.

Voor onze Belgische leden is het soms niet mogelijk om automatisch af te schrijven door de club,
Wij verzoeken u dan om zelf een automatische overboeking in te stellen

Het is niet meer mogelijk om contributie contant te betalen!

Afgelopen seizoen hebben we regelmatig én herhaaldelijk enkele leden/ouders erop moeten wijzen dat er nog contributieverplichtingen open stonden.

Vandaar dit besluit.

Voor de leden/ouders die dus niet betaald hebben voor aanvang van de competitie geldt dus :

niet betaald = niet voetballen !!

We hopen dat een ieder begrip kan opbrengen voor ons standpunt.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.